Vize

Děti mají od přírody schopnost učit se novým věcem a tato vnitřní motivace je pro ně nejdůležitějším životním hnacím motorem. Pokud mají dětí prostorové a sociální podmínky pro následování své vnitřním motivace, dochází k vnitřně motivovanému učení( sebeřízení).

Sebeřízením získávají děti zodpovědnost, efektivitu, kreativitu, sebevědomí, kompetenci k řešení problémů, konstruktivnost, samostatnost a schopnost objevovat a orientovat se v informacích. Místo memorování faktů, o které děti nemají v daný moment zájem, a automatického následování autorit, pomáháme děti naučit se samostatně přemýšlet, hledat, co jim dává smysl a čím mohou prospět sobě i ostatním. Zároveň nabízíme silnou a systematickou podporu pro rozvoj základních nástrojů sloužících k efektivnímu učení tj. čtení psaní, počítání a znalost cizích jazyků.

I když je schopnost následovat svou vnitřní motivaci vlastní všem dětem, je třeba ji podporovat v různé míře s ohledem na věk dítěte.